DOCUMENTELE NECESARE ÎNCHEIERII CONTRACTELOR
de furnizare / prestare servicii de alimentare cu apă și de canalizare
Contractul de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare utilizat este unic pentru urmatoarele categorii de utilizatori:
a) operator economic/ instituţie publică;
b) asociaţie de locatari/proprietari;
c) utilizator casnic/gospodarii individuale.
a) Documente necesare încheierii contractelor pentru operator economic/ instituÅ£ia publică sunt:
Documentele solicitate utilizatorului (în copie):
Actele de identificare ale societăţii/instituţiei:
- 
- 
- certificat de înregistrare,
 - hotărâre de înfiinÅ£are,
 - certificat constatator cu istoricul firmei emise de O.N.R.C.,
 - certificat de înregistrare fiscală în scopuri de TVA emis de ANAF.
 
 
 - 
 
Actele de identificare ale reprezentantului legal al societatii:
- 
- 
- CI./B.I./ Pașaport Asociat/Administrator/Director General,
 - CI./B.I. împuternicit/delegat,
 - împuternicire (dacă este cazul).
 
 
 - 
 
Actele de identificare ale spațiului:
- orice act din care reiese calitatea de proprietar;
 
- orice act din care reiese dreptul de administrare sau de folosință a imobilului, extras de Carte Funciară pentru informare, plan de situație, releveu, din care să rezulte suprafața spațiului construită/neconstruită (pavat/nepavat);
 
- cerere / declaraÈ›ie agent economic– semnat È™i È™tampilat clic AICI pentru descărcare;
 
- declaratie protectia datelor clic AICI pentru descărcare;
 
- cerere sigilare a apometrului clic AICI pentru descărcare;
 
- declaratie proprie raspundere persoană juridică clic AICI pentru descărcare.
 
Actele pentru branșament apă /racord canal (numai pentru branșament și/sau racord nou):
- avizul tehnic de branşare apă şi/sau racordare canal;
 - buletinul de verificare metrologică a contorului în copie;
 
Pentru operatori economici care solicita incheiere de contract pentru spaţiu inchiriat, sunt obligatorii:
- copie act prin care sa se identifice proprietarul spatiului;
 - Certificat constatator emise de O.N.R.C. din care sa reiasă reprezentantul legal al societății (în cazul în care proprietarul este persoană juridică);
 - semnatura proprietarului pe contractul de furnizare/prestare încheiat de chiriaÈ™.
 - formularul de contract în vigoare completat cu datele de identificare ale utilizatorului È™i ale împuternicitului (unde e cazul), semnat de utilizator È™i proprietarul spaÈ›iului (unde e cazul);
 - Anexa la contract completată corect şi lizibil pentru fiecare branșament;
 
b) Documentele necesare încheierii contractelor la AsociaÅ£ii de locatari/proprietari sunt:
Documentele solicitate AsociaÈ›iei (în original/copie):
Actele de identificare ale Asociației de proprietari:
- 
- Hotărâre judecătorească de înfiinÅ£are a asociaÅ£iei, statutul asociaÅ£iei;
 - Acord de asociere semnat de toti proprietarii condominiului;
 - Protocol de desprindere a asociaţiei (unde e cazul);
 - Certificat de înregistrare fiscală în scopuri de TVA emis de ANAF;
 - Cont bancă;
 - Adresă de corespondență, telefon, e-mail;
 - Ștampila Asociației de locatari/proprietari;
 - Declarația Asociației de proprietari semnată și ștampilată, privind:
 
 
- numărul de scări din imobil; numărul de etaje din imobil; numărul de apartamente din imobil; numărul de persoane din imobil; suprafața terenului deținut;
Actele de identificare ale reprezentanților legali al asociației:
- CI./B.I. presedinte Asociație,
 - CI./ B.I. administrator,
 - Copie proces verbal încheiat în urma Adunării generale a membrilor AsociaÈ›iei de proprietari în cate a fost ales actualul preÈ™edinte al AsociaÈ›iei de proprietari;
 - documente din care sa reiasă calitatea de administrator al asociatiei.
 
Actele pentru branșament apă /racord canal (numai pentru branșament și/sau racord nou):
- avizul tehnic de branşare apă şi/sau racordare canal;
 - buletinul de verificare metrologică a contorului în copie;
 
În cazul în care unul sau mai mulÈ›i membrii ai AsociaÈ›iei de proprietari solicită trecerea la încasare directă, acestia sunt obligaÈ›i să prezinte operatorului următoarele documente:
- acordul AsociaÈ›iei de Proprietari pentru trecerea la încasare directă (ANEXA 1 clic AICI pentru descărcare) prin care este confirmat faptul că:
 
- au sau nu debite restante pentru serviciul de apă și canalizare;
- au sau nu executat branșament separat;
- ultimul index luat în evidență de AsociaÈ›ia de Proprietari;
- în situaÈ›ia în care utilizatorul înregistrează debite la AsociaÈ›ia de Proprietari, acesta va completa o ‘’DECLARAÈšIE PE PROPRIE RÄ‚SPUNDERE’’ prin care se angajează să achite aceste debite, astfel:
 
- la casierie orașului de care aparține utilizatorul;
- la casieria APA SERV VALEA JIULUI S.A. (aceste sume vor fi scăzute din debitul Asociației de Proprietari din care face parte utilizatorul);
Dacă utilizatorul nu are executat branÈ™ament separat, trecerea la încasare directă se va putea face preluând la încasare directă toată scara.
- formularul de contract în vigoare completat cu datele de identificare ale asociaÈ›iei, semnat de reprezentantul asociaÈ›iei;
 - Anexa la contract completată corect și lizibil pentru fiecare branșament.
 
c) Documentele necesare încheierii contractelor pentru utilizatori casnici/gospodării individuale sunt:
Actele de identificare ale utilizatorului si imputernicitului acestuia (daca este cazul): B.I./C.I.;
Actele de identificare ale spațiului:
- orice act din care reiese calitatea de proprietar;
 
- orice act din care reiese dreptul de administrare sau de folosință a imobilului(Donație, comodatar, chirie,certificat de mostenitor,coproprietar);
 
- declarație pe propria răspundere persoană fizică clic AICI pentru descărcare;
 
- cerere/declarație utilizator casnic clic AICI pentru descărcare;
 
- declarație protecția datelor clic AICI pentru descărcare;
 
- cerere de sigilare clic AICI pentru descărcare;
 
- informații precontractuale clic AICI pentru descărcare;
 
Actele pentru branÈ™ament/racord (numai în cazul branÈ™amentului È™i/sau racordului nou):
- avizul tehnic de branşare apă şi/sau racordare canal;
 - buletinul de verificare metrologică a contorului în copie pentru utilizatori casnici;
 - formularul de contract în vigoare completat cu datele de identificare ale asociaÈ›iei, semnat de reprezentantul asociaÈ›iei;
 - Anexa la contract completată corect și lizibil pentru fiecare branșament.
 
CONTRACT INDIVIDUAL CONDOMINII (MODEL) clic AICI pentru descărcare
CONTRACT GOSPODĂRIE (MODEL) clic AICI pentru descărcare








