Apa Serv îÈ™i sondează beneficiarii cu privire la calitatea serviciilor
Cu convingerea că de calitatea serviciilor prestate către beneficiarii săi depinde nu doar modul de percepÈ›ie al relaÈ›iei furnizor-client, ci ÅŸi gradul de evaluare a întregii activități, Apa Serv Valea Jiului intenÈ›ionează să realizeze, în perioada următoare, un studiu privind calitatea serviciilor publice de alimentare cu apă potabilă È™i a celor de canalizare în localitățile din Valea Jiului.
În acest scop, a fost întocmit un chestionar de sondare a opiniei publice, care urmează a fi distribuit tuturor abonaÈ›ilor Apa Serv, împreună cu factura aferentă consumului din luna precedentă. Chestionarul cuprinde un număr de 8 întrebări cu 5 variante de răspuns È™i trei paragrafe destinate transmiterii de propuneri sau sugestii pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite de operatorul de apă È™i canalizare din Valea Jiului.
”Principalul etalon de evaluare a activităţilor noastre este dat de felul în care acestea sunt percepute de clienÈ›ii noÈ™tri. În ceea ce ne priveÈ™te, suntem permanent preocupaÈ›i de creÈ™terea calității serviciilor pe care le oferim È™i de creÈ™terea gradului de satisfacÈ›ie a clienÈ›ilor noÈ™tri, față de serviciile de care beneficiază. Sigur că, de cele mai multe ori, culegem acest gen de informaÈ›ii din programul de audienÈ›e, din reclamaÈ›iile pe care le primim, din întâlnirile pe care le avem cu cetățenii atunci când efectuăm anumite lucrări sau chiar de pe reÈ›elele de socializare. Å¢inem cont de toate aceste lucruri. Din dorinÈ›a de a avea o imagine de ansamblu, fundamentată pe criterii sociologice, asupra problemelor cu care ne confruntăm È™i asupra percepÈ›iei clienÈ›ilor noÈ™tri cu privire la serviciile pe care le oferim, am iniÈ›iat acest chestionar, din a cărui analiză vom vedea ce È™i unde am făcut, respectiv ce È™i unde trebuie să îmbunătățim în activitatea noastră. De aceea, adresez rugămintea tuturor clienÈ›ilor noÈ™tri să aloce câteva minute È™i să completeze aceste chestionare”, spune Cristian Ionică, directorul general al Apa Serv Valea Jiului.
Conducerea Apa Serv Valea Jiului precizează că nu va colecta date personale în cadrul acestui demers sociologic, în care nu sunt solicitate informaÈ›ii cu privire la identitatea persoanelor chestionate. TotuÈ™i, pentru o cât mai exactă evaluare a situaÈ›iei din aria de operare, reprezentanÈ›ii Apa Serv le solicită cetățenilor să precizeze pe chestionar strada, blocul, cartierul ÅŸi localitatea unde locuiesc.
”Prin acest chestionar vrem să vedem, în primul rând, unde mai există probleme È™i care este natura acestora, dar È™i să măsurăm felul în care oamenii percep modul în care suntem capabili să rezolvăm aceste probleme. De aceea, rugămintea mea este ca în chestionar să fie precizat cartierul în care locuieÈ™te clientul, pentru a putea evalua rapid situaÈ›ia È™i interveni pentru rezolvarea problemelor, acolo unde este cazul”, explică Cristian Ionică.
Pentru completarea chestionarelor, operaÈ›iune care nu durează mai mult de câteva minute, È™i pentru retransmiterea acestuia către Apa Serv, participanÅ£ii la acest sondaj au la dispoziÈ›ie mai multe variante:
- Chestionarul poate fi completat pe loc È™i transmis prin curierul care l-a înmânat, odată cu factura pentru serviciile prestate de Apa Serv pentru luna precedentă;
- Chestionarul poate fi completat oricând, în termen de 30 de zile de la data primirii, È™i depus la oricare din ghiÈ™eele serviciilor locale de relaÈ›ii cu clienÈ›ii din localitățile Văii Jiului sau la sediul central;
- Chestionarul poate fi completat oricând, în termen de 30 de zile de la data primirii, scanat sau fotografiat, È™i transmis elctronic pe adresa de e-mail: mediu@asvj.ro
”Toate informaÈ›iile pe care le vom culege prin acest chestionar vor fi analizate de către managementul companiei È™i vor constitui elemente esenÈ›iale în măsurile pe care le vom lua pentru îmbunătățirea activității Apa Serv Valea Jiului È™i relaÈ›ia directă cu clienÈ›ii noÈ™tri. Vă asigurăm că vom acorda maximă importanță observaÈ›iilor È™i sugestiilor dumneavoastră, de care vom È›ine cont în derularea viitoare a relaÈ›iilor noastre de colaborare. Vă mulÈ›umim anticipat pentru interesul È™i timpul acordat acestui demers”, a mai precizat Cristian Ionică, director general al ASVJ.
Biroul de presă al Apa Serv Valea Jiului
Stimate client,
Prezentul chestionar pe care vi-l supunem atenÈ›iei, cu rugămintea de a-l completa È™i retransmite în termen de maxim 30 de zile de la data primirii, are ca scop identificarea opiniilor dumneavoastră referitoare la produsele È™i serviciile pe care le oferă Apa Serv Valea Jiului. Acestea vor fi analizate de către managementul companiei È™i vor constitui elemente esenÈ›iale în măsurile pe care le vom lua pentru îmbunătățirea activității Apa Serv Valea Jiului È™i relaÈ›ia directă cu clienÈ›ii noÈ™tri.
Vă asigurăm că vom acorda maximă importanță observaÈ›iilor È™i sugestiilor dumneavoastră, de care vom È›ine cont în derularea viitoare a relaÈ›iilor noastre de colaborare. Vă mulÈ›umim pentru interesul È™i timpul acordat acestui demers.
Cu stimă,
Conducerea Apa Serv Valea Jiului
Nr crt. |
Care este părerea dumneavoastră despre: |
Răspunsuri |
||||
FB |
B |
S |
NS |
Nu ÅŸtiu |
||
1 |
Calitatea apei potabile |
|
|
|
|
|
2 |
Calitatea serviciilor oferite de Apa Serv |
|
|
|
|
|
3 |
Rapiditatea în soluÅ£ionarea problemelor |
|
|
|
|
|
4 |
Atitudinea personalului Apa Serv cu care colaboraţi |
|
|
|
|
|
5 |
Sprijinul oferit de Apa Serv pentru rezolvarea problemelor Dvs |
|
|
|
|
|
B |
Care este părerea dumneavoastră despre: |
Răspunsuri |
||||
FB |
B |
S |
NS |
Nu ÅŸtiu |
||
6 |
UÅŸurinÅ£a în contactarea Apa Serv pentru transmiterea sesizărilor, reclamaÅ£iilor etc. |
|
|
|
|
|
7 |
Atenţia acordată de echipa noastră sesizărilor, reclamaţiilor etc. |
|
|
|
|
|
C |
AÅ£i vizitat site-ul www.asvj.ro? |
Răspunsuri |
||||
FB |
B |
S |
NS |
Nu ÅŸtiu |
||
8 |
Cum apreciaţi calitatea site-ului www.asvj.ro? |
|
|
|
|
|
1. Dacă unele răspunsuri ale dvs. sunt NESATISFĂCĂTOR (NS), vă rugăm să motivaţi:
2. Care sunt propunerile dvs. cu privire la serviciile pe care doriţi să le primiţi?
3. Sugestii pentru îmbunătăţirea colaborării
|
Pentru orice problemă referitoare la calitate vă rugăm nu ezitaţi să ne contactaţi.
Specialiştii noştri vă stau la dispoziţie. Vă mulţumim pentru timpul acordat!
Pentru evaluarea corectă a răspunsurilor dumneavoastră va rugăm să ne comunicaţi adresa punctului de consum. (stradă............, bloc............, cartier............, localitate............)
Chestionar completat la data de:………………………………